Project CARS 3 залишиться без кросплею
Новими подробицями гри поділився представник Slightly Mad Studios Джозеф Беррон. Найголовнішим нововведенням він назвав технологію освітлення CFR (Clustered Forward Rendered). Вона відрізняється від тих, що використовували у попередніх частинах серії. За словами Джозефа, CFR дозволяє використовувати більшу кількість активних джерел світла без негативного впливу на швидкодію ПК чи консолі. Окрім цього, поліпшили якість відображень на поверхнях, покращили VR-версію, а система LiveTrack 3.0, що моделює атмосферу, погоду і дорожнє покриття, працює краще, ніж раніше.
До гри вирішили не додавати трасування променів, аби fps лишалося на позначці 60. До того ж, розробники вважають, що PlayStation 4 та Xbox One не готові до використання такої технології.
Тепер відомо, що Project CARS 3 не підтримуватиме DirectX 12 і не отримає кросплею. Розробники планують додати його лише в наступних іграх.
Нагадаємо, Project CARS 3 вийде 28 серпня на ПК, PlayStation 4 та Xbox One. Передзамовити її можна тут:
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails
-
Справжнє виживання — Огляд настілки Resident Evil 3: The Board Game
-
Дені Вільнев таки зніме третій фільм «Дюна»